sobota, 12 grudnia 2015

Sernik z kaszy jaglanej z daktylami, granatem, płatkami kokosa i róży




Skład:

- 1 szklanka suchej kaszy jaglanej
- 1 puszka mleczka kokosowego ( sama gęsta część)
- 3 szklanki mleka ryżowego
- 100 g orzechów ( mielimy np za pomocą blendera kielichowego)
- 1/3 szklanki cukru
- 1 budyń śmietankowy
- garść suszonych daktyli
- płatki kokosa
- płatki róży
- granat

Kaszę jaglaną gotujemy wg wskazówek na opakowaniu tylko zamiast w wodzie to w mleku ryżowym. Następnie odstawiamy do przestygnięcia. Do letniej kaszy dodajemy mleczko kokosowe, cukier, orzechy  i za pomocą blendera ręcznego łączymy. następnie dodajemy budyń i daktyle. Cała masę przekładamy do tortownicy, pieczemy ok godziny - 180 stopni. Po wyjęciu wykładamy płatki kokosa, róży oraz granat.

Smacznego

2 komentarze:

  1. Justa, robię ten sernik na święta, mam nadzieje ze mi wyjdzie! Jakiej wielkości tortownicy mam użyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że tak późno używałam tortownicy o średnicy 20 cm. Mam nadzieje, że wyszło i smakowało ??

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń